Saya Sedang Membaca

The Consuming Fire oleh John Scalzi | Pemberontak Filem oleh Nasir Jani | The Prague Cemetry oleh Umberto Eco | Confessions of a Mask oleh Yukio Mishima | In Search of Modernity: A Study of the Concepts of Literature, Authorship and Notions of Self in "Traditional" Malay Literature oleh Hadijah Rahmat |

Sunday, April 27, 2008

PERHATIAN: Memohon Bantuan



Salam semua,


Saya dalam proses menghasilkan novel fiksyen sains yang seterusnya. Saya mempunyai satu masalah besar, iaitu, saya tidak ada pengetahuan sejarah/latar/sosio budaya Kampung Kota dan Beruas (kawasan yang dipanggil Belukar Sambang). Dengan itu, saya harap ada yang dapat menolong saya dalam:

1. Memberi saya tempat tinggal untuk beberapa hari di Kampung Kota dan Beruas untuk kajian saya selama di sana.

2. Memberi saya kemudahan pengangkutan kerana saya tidak boleh memandu.

Di harap ada yang sudi menolong. Buat duit biayaan, kita boleh rundingkan. Emelkan kepada: fadliakiti@gmail.com

No comments: