Saya Sedang Membaca

The Consuming Fire oleh John Scalzi | Pemberontak Filem oleh Nasir Jani | The Prague Cemetry oleh Umberto Eco | Confessions of a Mask oleh Yukio Mishima | In Search of Modernity: A Study of the Concepts of Literature, Authorship and Notions of Self in "Traditional" Malay Literature oleh Hadijah Rahmat |

Friday, November 23, 2007

MASKARA 5 ACARA PENTING


Wanita dan hak bersuara di dunia patriaki,
suatu bondage yang sungguh mengghairahkan.



Salam semua.

Ya, Maskara datang lagi pada

1 DISEMBER 2007
8:30 Mlm
RUMAH PENA

Ada tiga perkara membuat malam itu sebuah malam yang penting.
Pertama, ia malam perempuan (ladies night),
Saya seorang pejuang perempuan maka malam itu sangat
bererti buat saya.

Kedua, pada malam itu,
saya akan serahkan belambak DVD/VCD dan
BUKU (hanya penulis wanita) saya kepada para pengunjung
dengan PERCUMA.

Ketiga, hanya pada malam itulah, saya akan menjual
sebuah buku saya yang diterbitkan secara
'underground' (syyyyy, jangan bagitau KDN),
vintagelah, dan tidak akan muncul lagi selepas ini.
(saya tidak akan mempamerkan buku ini, sila bertemu
dengan saya untuk mendapatkan buku edisi terhad ini)

Jadi,
JOM KITA KE SANA!

pertanyaan lanjut:

Syyy, jangan bagitau orang saya jual buku haram.
Sila lihat gambar di atas jika saya dapat tahu korang
bagitau.

3 comments:

hEr namE is diEla said...

saya sudah mendapatkan buku ini pun, dalam proses nak menghabiskan buku ini..
komen utk buku mr.fadz ni..
*menarik
*sangat menarik (",)
*patut dilakonkan. Y not cuba nasib kan. Kalau JK Rowling boleh jual cerita dia, takkan cerita menarik macam ni tak boleh nak jual..
Kalau tak cuba nasib takkan tahu..

I'll always support u dear..
Hehe..

~miss f~

Anonymous said...

Saya sokong diela

Peh grafik yang phew tajam menikam! Baru sat baca pasal ratu cantik Pueto Rico yang baju dan alat soleknya disebur dengan serbuk lada? Dispite badan dan muka dia yang 2 kali dibintat-bintatkan, dia menang gak. Or ada kemungkinan ka dia membintat-bintatkan dirinya sendiri untuk raih markah kasihan, huh?

fadz said...

dila, huhuhu, tima kacih... serius ah? wahhh, rasa kembang kejap.. alhamdulillah kerana suka..

kak mar tak leh sokong diela sebab kak mar belum baca buku tu, hehehehe:p nantilah, jumpalah di maskara, kay?

haaa, tu cerita apa tu kak mar kalau tahu..