Saya Sedang Membaca

Kronikel Etanol oleh Hafizul Osman |Tunggul-tunggul Gerigis oleh Shahnon Ahmad | Atlantis: The Lost Continent Finally Found oleh Prof. Arysio Santos | The Mind of The Malay Author oleh Muhammad Haji Salleh | Joseph Anton: A Memoir oleh Salman Rushdie

Sunday, November 2, 2008

Errr, saya tak tahu nak kata apa ...

... tapi rasa macam dapat anugerah Nobel bila Mamat Khalid sendiri (haha, saya kan peminatnya dan saya kan suka filem!) yang memberinya ke tangan saya.

Epifani sedutan "Oblivion" dalam Romlah: The Untold Stories dengan pengalaman menerima anugerah:


God, is this for real?

I must be in a movie or something.

lagi: http://sol-jah.blogspot.com/

10 comments:

aymaz said...

Felicitations mon ami!

fazleena said...

congrats! :)

fadz said...

danken danken!

faizul darius said...

tahniah!

kevin said...

congratulations!

blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah!

Mazarina said...

beshyerrr

Eton said...

cerpen awak mmg paling best!

mesintaip said...

congrats

fadz said...

pada kalian, terima kasih berribu kali. Belilah antologi ini dari Sol-jah!