Saya Sedang Membaca

The Consuming Fire oleh John Scalzi | Pemberontak Filem oleh Nasir Jani | The Prague Cemetry oleh Umberto Eco | Confessions of a Mask oleh Yukio Mishima | In Search of Modernity: A Study of the Concepts of Literature, Authorship and Notions of Self in "Traditional" Malay Literature oleh Hadijah Rahmat |

Friday, July 18, 2008

Alasan Saya Kukuh


Sekarang, saya sentiasa menghampakan kawan-kawan seperjuangan saya apabila mereka mengajak saya untuk keluar pada Sabtu dan Ahad. Kawan-kawan, maafkan saya, saya memang tidak dapat meluangkan masa buat berapa ketika pada Sabtu/Ahad. Ini adalah kerana hal-hal peribadi keluarga saya yang masih belum selesai (hanya mereka yang dekat dengan saya akan tahu). Jika, insya-Allah masalah itu sudah selesai, insya-Allah, saya akan meneruskan pertemuan dengan kawan-kawan saya pada Sabtu/Ahad seperti sedia kala. Setakat ini, hanya doa yang saya perlukan daripada kalian semua.

3 comments:

faizul darius said...

wah menjadi rebutan dua gadis!

faizul darius said...

wah menjadi rebutan dua gadis

Anonymous said...

haha, satu sketsa sahaja dgn kawan2 sepejabat.