Saya Sedang Membaca

The Consuming Fire oleh John Scalzi | Pemberontak Filem oleh Nasir Jani | The Prague Cemetry oleh Umberto Eco | Confessions of a Mask oleh Yukio Mishima | In Search of Modernity: A Study of the Concepts of Literature, Authorship and Notions of Self in "Traditional" Malay Literature oleh Hadijah Rahmat |

Friday, June 6, 2008

Hilang Telefon Bimbit

Saya baru saja hilang HP.

Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk masa pendek ini untuk tidak memiliki telefon bimbit. Macam orang lama. Jadi sesiapa yang mahu menghubungi saya terpaksa menelefon saya balik di pejabat atau di rumah atau e-mel saya sahaja. Jadi sesiapa tak tahu, well, maaf lah.

3 comments:

saat omar said...

ye..hilang handphone paling meresahkan :(

Anonymous said...

bie_162 : payah 2 klu kan call atau msg 2....lagi baik kita beli Hp yg baru...just 4 urgent or important call...

Anonymous said...

Uii.. Susah wooo kalau tak ada handset ni. Adeh. Sapa lagi, orang tersayang payah la nak call. huhu..

Sony Ericsson Review