Saya Sedang Membaca

Kronikel Etanol oleh Hafizul Osman |Tunggul-tunggul Gerigis oleh Shahnon Ahmad | Atlantis: The Lost Continent Finally Found oleh Prof. Arysio Santos | The Mind of The Malay Author oleh Muhammad Haji Salleh | Joseph Anton: A Memoir oleh Salman Rushdie

Friday, June 6, 2008

Hilang Telefon Bimbit

Saya baru saja hilang HP.

Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk masa pendek ini untuk tidak memiliki telefon bimbit. Macam orang lama. Jadi sesiapa yang mahu menghubungi saya terpaksa menelefon saya balik di pejabat atau di rumah atau e-mel saya sahaja. Jadi sesiapa tak tahu, well, maaf lah.

3 comments:

saat omar said...

ye..hilang handphone paling meresahkan :(

Anonymous said...

bie_162 : payah 2 klu kan call atau msg 2....lagi baik kita beli Hp yg baru...just 4 urgent or important call...

Baseri said...

Uii.. Susah wooo kalau tak ada handset ni. Adeh. Sapa lagi, orang tersayang payah la nak call. huhu..

Sony Ericsson Review