Saya Sedang Membaca

Kronikel Etanol oleh Hafizul Osman |Tunggul-tunggul Gerigis oleh Shahnon Ahmad | Atlantis: The Lost Continent Finally Found oleh Prof. Arysio Santos | The Mind of The Malay Author oleh Muhammad Haji Salleh | Joseph Anton: A Memoir oleh Salman Rushdie

Monday, February 4, 2008

Maskara 6



Sebuah gambar yang sangat cantik ditangkap oleh Op (sori ya, tak mintak hak cipta sebelum wa cekau:), melakarkan pelbagai warna dan rempah pembaca/pendengar Maskara 6 pada 2 Februari lalu. Cuba teka, di mana saya?

9 comments:

mickey said...

ye, nampak kamu di mana..
dikerumuni oleh beberapa gadis(maybe),dan kemugkinan kamu sedang mengagihkan vcd atau pun promote asain.. hehe..
:)

sinaganaga said...

siapa awek baju merah tu?

amyz! said...

ya. dia dikerumuni oleh gadis2 yang kagum dengan asain. hahaha.

mukhsen_x said...

apsal sufian pandang ko semacam je. ha ha

Anonymous said...

Kalau hang terer, carik aku pulak dalam itu gambar... hahaha!
~o_O: kangaq

Sufian said...

Dude,

lain kali bawaklah lu punya novel. Gua mahu beli. ATau lebih bagus lagi, kalau lu pergi ke pembacaan seksan yang akan datang (gua ada membaca) bawaklah sekali...

Nazmi Yaakub said...

fadli,

aku kini di kawat.blogspot.com

fadz said...

mickey, well, .... :p

NAG, sape ye?

amyz, ye lah tu, hohohoh (btw congrats dapat anugerah khas juri!!)

mukhsin, haha, duno...

kangaq, sebab hang di balik kamera, hahaha

sufian, okies.. saya cuba...saya bawak azwan nanti..

nazmi...susah bebenor nak bertemu hang..!

Anonymous said...

Khabarkan sama Nazmi, Mardhiah sudah sangat rindu sama dia hehehe...Apa ke halnya pulok dok buak rumah baru tu?

Mardhiah